Yaz aylarında kilo vermek isteyenler için 7 ipucu

serkan balcı     03-28-19     Genel     Yaz aylarında kilo vermek isteyenler için 7 ipucu

Çocukken ailem beni düzgün besledi: ilk, ikinci ve komposto. Ben de tombul bir çocuktum. Daha sonra, tüm üst sınıflar, bazen ürpertici yöntemlerle, ergenlerde içlerinde bulunan maksimalizmle kilo vermeye çalıştı. Bazen düzgün kilo vermek mümkündü. Örneğin, bir güzellik yarışmasına katılmak için 15 kg kaybettim ve hatta kazandım. Sonra bir arıza oldu ve ağırlık geri döndü. Üniversitede zaten 75 kg ağırlığındaydım.

Sonra doğru beslenme ve spor hakkında çok fazla yayın yoktu. Bilgi biraz toplanmalıydı, ama doğru yaklaşımı bulmayı başardım.

İlk önce açlıktan durdum. Sabahları keten lapası yemeye başladı. Yağsız balık ve süzme peynir diyetine dahildir. Her yere sebzeli bir kap taşımaya başladım.

En zoru tatlıyı reddetmekti. Ben berbat bir tatlı dişim. Bazen şeker yemek olmasaydım bilincini kaybedebilir gibi göründüm. Şeker için bağışlanan kan – her şey normal. Ancak vitaminlerin ve mikro elementlerin içeriğinin analizi, krom eksikliğini göstermiştir. Tatlılar için çılgınca bir özlem duymasının sebebi olmadığı ortaya çıktı. Krom almaya başladı ve hayat kolaylaştı.

Ağırlık gitmeye başladı, ancak spor yapmadan ideal bir figür elde edemediğimi fark ettim. İlk antrenmanlarım Cindy Crawford kompleksi altındaydı. Hala programlarını ideal ve en önemlisi de herkesin erişebileceği bir yer olarak görüyorum – bir arzu olurdu.

Sonra bir spor kulübü için kaydoldum. Haftada beş kez antrenmanlara gittim, bir kere yoga ve bir kere aqua aerobik. Sonuç olarak, bir buçuk yılda 75 ila 50 kg arasında kilo verdim.

İşte yaz aylarında kilo vermek isteyenler için 7 ipucu.

1. Doğru tutum

Diğer herhangi bir proje gibi, kilo verme süreci ruh halinizle başlar. Hangi düşünceleri başlatacaksın? Yani üzücü bir diyet olacak? Kendilerinin tatsız oldukları gerçeği yüzünden itildiniz mi? Öncelikle güzellerin yaratılışına ayak uydurmanızı tavsiye ederim. Sonunda ne tür bir beden almak istediğinizi hayal edin ve hissedin.

Kendinizi güzel görüntülerle kuşatın, gözleriniz sık sık düştüğü her yere koyun, gelecekteki kusursuz bedeninizle fotoğraf çekin. Odaklanabileceğin uyuma odaklanmaya devam et.

2. Yavaş yavaş hareket et

Pazartesi gününden bu yana yaşam tarzınızı ve tüm yiyecek alışkanlıklarınızı önemli ölçüde değiştirmeniz gerekmez. Yani herkes yapamaz. Yavaş yavaş yeni, ancak günlük olarak oluşturun. Örneğin, sabahları yürümeye başlayın ve beyaz ekmekleri tam tahıllı ekmeklerle değiştirin. Ya da güzel bir atıştırmalık kutucuğu alın, doğranmış sebzeler ve meyvelerle doldurun ve yanınıza alın. Başlamak en zor şey, bu yüzden zevkle yapın.

3. Hidrojen Suyu İçmek

İçme rejimi çok önemlidir. Su kilo vermeye, metabolizmayı hızlandırmaya ve yemeğin asimilasyonuna yardımcı olur. Su yağları parçalar, toksinleri hücrelerden uzaklaştırır, açlık hissini azaltır. 1 kg ağırlığa 30 ml oranında içmek gerekir, ancak günde 2 litreden az olmamak ve suyu yiyeceklerle karıştırmamak daha iyidir. Japonya’da çok popüler olan hidrojen suyu içmenizi öneririm. Vücudu hücresel düzeyde beslediği için normal sudan 6 kat daha etkilidir.

Sonuç için kendini ödüllendirmeyi unutma. Ancak yiyecekler ödül olmamalı

Bu içme suyu moleküler hidrojen içerir – en iyi bilinen antioksidan. Hidrojen dünyadaki en küçük moleküldür ve bu sayede en tehlikeli aktif oksijen formlarını nötralize ederek hücrelere kolayca nüfuz eder.

4. Bir yiyecek günlüğü tutun

Yediğiniz her şeyi yazmak en azından ilk defa çok önemlidir. Bugün ilginç uygulamalar (örneğin, FatSecret) kurabilir, bunlara giriş yapabilir, kalori alımını ve tüketimini sayabilir, karbonhidratların glisemik indeksini öğrenebilirsiniz. Kilo vermenin basit, açık ve çok düzenli bir işlemidir.

5. Daha sık ama daha az yiyin

Rakamlarla beslenme kuralları: günde 5 kez (atıştırma dahil), ancak küçük porsiyonlarda her biri yaklaşık 300 g. Kadınlar

Kalori değeri ve protein, yağ ve karbonhidrat oranı, bireysel göstergelere bağlıdır. Ancak kilo kaybı için günde yaklaşık 1200 kcal ve BJU oranı sırasıyla% 40-50:% 25–35:% 15–25’tir. Doğal olarak, proteinler kolayca sindirilebilir, yağ – kullanışlı, karbonhidrat – kompleks olmalıdır.

6. Sürekli bir hareket makinesi ol.

Hareket – güçten sonraki başarının ikinci bileşeni. Her gün fiziksel olarak aktif olun. İstediğiniz bir spor seçin. Koşmak, dans etmek, yüzmek, spor salonuna gitmek, şehrinizi yürüyerek keşfetmek – çaylı bir pastadan çok daha fazla keyif veriyor.

7. Kendini öv

Sonuç için kendini ödüllendirmeyi unutma. Küçük hedefler belirleyin ve başarılarından dolayı kendinizi nasıl memnun edebileceğinizi önceden düşünün. Yeni kıyafet, spa gezisi vb. Yemek bir ödül olmamalı!

Kilo verme süreci iştir. Ancak bu çalışma vücutta hafiflikten ve sağlığı iyileştirmekten daha fazlasını verir. Bu başka bir benlik saygısı, bilinçli yaşam değişir ve yeni bir yaşam tarzı inşa etmek – her bakımdan güzel.

Linkedin Google+ Pinterest Whatsapp


Etiketler:

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?


Sohbet Sohbet