Sohbet Kuralları

serkan balcı     08-07-19     Genel     Sohbet Kuralları

Sohbet Kuralları

1. Sohbet kurallarının şartları ve koşulları

1.1. Sohbete giren kullanıcılar, aşağıda listelenen kurallara uyma konusunda gönüllü yükümlülükleri kabul eder. 
1.2. Kuralların dikkate alınmaması ihlali yükümlülüğünden muaf değildir, bu konuyla aşina olmanızı şiddetle tavsiye ederiz.

2. Bir sohbette izin verilir:

2.1. İletişim kurun, bilgi paylaşın ve herhangi bir konuyu tartışın ve p3’ü ihlal etmeyen diğer işlemleri yapın. 

3. Sohbette kesinlikle yasaktır:

3.1. Sahtekarlık ve yasaklanmış programlar. 
3.1.1. Sahtecilik. 
– Herhangi bir finansal işlem, satış, takas, bağış, başka bir katılımcının sahipliğinde bir hesabın devri hakkında mesajlar; 
– sahte yaratma; 
– Proje Yönetimi temsilcisinin kimliğine bürünmek kesinlikle yasaktır. 
3.1.2. Yasaklanmış programlar, dağıtım, kullanım. 
– Sohbette yasak programların dağıtımı, talebi ve tartışılmasını içeren mesajlar. 
3.2. Mat ve örtülü mat.
Açık bir mat (kelimeler, cümleler) ve örtülü bir mat (örtücülükler, eksik kelimeler, kısaltmalar, bir veya daha fazla harften oluşan kelimeler, yıldız işaretli kelimeler vb.), Herhangi bir dilde, herhangi bir kodlamada küfür ve saldırgan nitelikte sözler de tüm tezahürlerinde yasaktır! 
3.2.1. Açık paspas 
3.2.2. Örtülü müstehcen dil ve kelimeler 
3.3. Irk, milli, dini veya diğer gerekçelerle ayrımcılık / Milliyetçi, ırkçı sloganlar ve ifadeler. 
3.3.1. Diğer milletlere karşı herhangi bir işlem yapılmasını isteyen mesajlar. 
3.3.2. Bir millet veya insanın diğerlerine üstünlüğünü belirten mesajlar.
3.3.3. Etnik, ırksal nefret ve nefretin yanı sıra dini çatışmalara yol açan mesajlar. 
3.3.4. Herhangi bir üyeye karşı hoşgörüsüzlüğün artırılmasının yanı sıra, diğer kullanıcılar tarafından yapılan eylem ve bildirilerin tanıtımı 
3.4. Şiddet, silah, uyuşturucu, alkol ve tütün vb. 
– Şiddet propagandası, silahlar, reklamlar ve herhangi bir uyuşturucu hakkında açık tartışmalar, ayrıca alkollü içkiler ve tütün ürünleri propagandası içeren mesajlar, sohbette anatomik nitelikteki metin gülümsemeleri de dahil olmak üzere, cinsel-pornografik nitelikteki mesajlar yasaktır. 
3.5. Hakaret, temelsiz suçlamalar (asılsız) / Yanlış bilgi dağıtımı.
– suçlayıcı mesajlar 
– bilerek yanlış veya doğrulanmamış bilginin yayılması. 
3.6. Sohbette diğer kullanıcılara doğrudan ve dolaylı olarak hakaret etmek (sohbet edenlere hakaret ederken veya sohbet ederken kaba sözlü kelimeler kullanarak), kullanıcılara ve sohbetin yönetimine kaba davranmak, ilişkilerin çözülmesi / açıklığa kavuşturulması yasaktır. 
3.7. Spam, taşkın, reklam. 
3.7.1. Sel 
– 3 dakika içinde aynı türden çok sayıda ileti gönderme; 
– Herhangi bir karakterden veya tek tek harflerden en fazla 3 (üç) ‘in kullanılması, bir mesajda üst üste 3 (üç)’ den fazla aynı kelimenin tekrarlanması; 
– bir araya getirilebilecek, bir kelime veya bir harf içeren birkaç mesaj gönderme. 
3.7.2. Spam / Reklam / Bağlantılar:
– ticari ve ticari olmayan reklamların yanı sıra sitelerin tartışılması, şirketin projeleriyle ilgili olmayan üçüncü taraf projeleri 
– iletişim bilgilerini içeren başlık birimlerinin alım / satımı için teklifler içeren özel duyurular. 
3.7.3. Trolling, alev, kişisel bilgilerin dağıtımı. 
Trolling – kışkırtıcı nitelikte, çatışmalara, anlaşmazlıklara ve karşılıklı hakaretlere neden olmak amacıyla yazılan mesajlar. 
Moderatörlerin eylemlerinin ele alınması / tartışılması: 
– moderatörlerin çalışmalarını zorlaştırmak amacıyla kısa bir süre için talep edilen moderatörler için çok sayıda soru; 
– Moderatörün ve / veya projenin İdaresinin eylemlerinin tartışılmasını veya bunlarla uyuşmazlığın yer aldığı mesajlar. 
Spam – açıkça herhangi bir kaynağın reklamını yapar.
3.8. Kişisel bilgilerin 
ifşası : – Bir katılımcının, Moderatörün veya Proje İdaresinin herhangi bir kişisel bilgisini rızası olmadan ifşa eden mesajlar. 
3.9. Tehditler ve hakaretler. 
3.9.1. Tehditler: 
– Gerçek hayatta, gasp ve şantajda doğrudan veya dolaylı olarak misilleme tehdidi içeren mesajlar. 
3.9.2. Hakaretler: 
– Herhangi bir biçimde hakaret, insanlık onurunun ve sözlerinin küçük düşürülmesi 
3.9.3. Moderatöre hakaret etmek: 
– Moderatöre hakaret etmek, İdare veya şirket temsilcileri 
– şiddetten tehditler veya moderatörün görevinden uzaklaştırılma tehditleri. 
3.10. Yalvaracaktın.
3.11. Herhangi bir mesaj ve yorum gönderin, resim / fotoğraf gönderin veya genel olarak kabul edilen ahlaki standartları ihlal eden takma adlar kullanın.

4. Sohbet tavsiye edilmez

4.1. Kötüye Kullanma “Caps Lock” om. 
4.2. Aşırı kullanılan ifadeler (örneğin, yalnızca ifadeleri içeren bir satırda 5 veya daha fazla mesaj gönderin). 
4.3. Ana sohbette parçalar halinde kesilmiş dahil olmak üzere hacimli alıntılar gönderin. Gerekirse, bilgi kaynağına bir bağlantı belirleyebilirsiniz. 
4.5. Sohbetimiz Rusça konuşmaktadır, bu nedenle, resmi iletişim dili Rusçadır, sohbetimizde iletişim kurarken başka dilleri kullanmanız tavsiye edilmez, bazı durumlarda özel durumlara izin verilir: çevirisi metin çevirisi veya uluslararası dil (İngilizce). 
4.6. Sohbet moderatörleri tarafından istenen uyarıları yoksay.

5. Yönetici hakları.

5.1. Yönetici veya moderatör herhangi bir kullanıcının işleminin diğer kullanıcılarla etkileşime girdiğini düşünüyorsa, kullanıcıyı bu tür davranışların kabul edilemezliği konusunda uyarmak zorundadır. 
5.2. Kullanıcı tavsiyeye uymazsa, yöneticinin veya moderatörün adil gördüğü herhangi bir süre boyunca engellenebilir. 
5.3. Sel veya spam tespit edilirse, moderatör veya sohbet yöneticisi kullanıcının mesajlarını sohbetten silme hakkına sahiptir. 
5.4. Kullanıcı, moderatörün eylemlerine özel bir forum başlığında itirazda bulunabilir; bunun ardından moderatörler ve yöneticilerin kurallarına uygun olarak uygun bir karar verilecektir.

Moderatörler / yöneticiler, ihlal edenler için sohbette davranış / çalışma kuralları. Bazı terimlerin yorumlanması.

1. Ana hükümler 
1.1. Yöneticiler ve moderatörler sohbet kurallarına uyumu izler. 
1.2. Yöneticiler ve moderatörler, moderatör / yönetici haklarını reddetmekle tehdit ederken sohbet kurallarına uymak zorundadır. 
1.3. Yöneticiler ve moderatörler sohbetteki eylemlerini haklı çıkarmamalıdır. 
1.4. Sohbet yöneticileri ve moderatörler, tüm katılımcılar için sohbeti mümkün olduğu kadar rahat hale getirmek için çaba göstermelidir. 
1.5. Yöneticiler ve moderatörler bağımsız kararlar alabilir. 
1.6. Sohbet moderatörleri borsa genel sorunları hakkında tavsiyelerde bulunabilir, ancak tam teknik destek sağlayamazlar. 
2. Sohbet kurallarına uygunluğu izlerken, moderatörler ve yöneticiler aşağıdaki işlemleri yapabilir:
2.1. Kullanıcıya davranışının kabul edilemezliği konusunda uyarılması. 
2.2. Kullanıcıyı davranışının kabul edilemezliği konusunda tekrar uyarmak. 
2.3. Madde 3 tarafından yasaklanan mesajları silme. 
2.4. Ban – kullanıcının sohbete erişimini yasakla. 
3. Bir yasağı çıkarırken, moderatör veya yönetici kuralların veya gerekçenin ihlal edilen maddesini açıkça belirtmelidir. Uygun bir göstergesi olmayan yasaklar, ayrıntılar belirtilmeden iptal edilebilir. 
4. Moderatörlerin ve yöneticilerin Bani ve uyarılara dikkat ederek kullanıcılara hakaret ve edepsizlik yazmaları yasaktır! 
5. Moderatörlerin ve idarecilerin eylemleriyle ilgili şikayette bulunma prosedürü ve bu şikayetlerle ilgilenme prosedürü
5.1. Herhangi bir kullanıcı, kurallara uymayan ve normal sohbete müdahale etmeyen bir moderatör veya yöneticinin eylemlerinden şikayetçi olabilir. 
5.2. Şikayet uygun bölümde bırakılmalıdır. 
5.3. Şikayet, moderatörün veya yöneticinin takma ismini, kendisi tarafından gerçekleştirilen eylemleri ve tercihen açıklanan olayların yaklaşık süresini belirtmelidir (günlüklerde aramayı kolaylaştırmak için). 
5.4. Yönetici veya ana yönetici (şikayet yöneticiye giderse) şikayeti dikkate almalı ve cevabınızı aynı konuya bırakmalıdır. 
5.5. Yönetici konuya açıklık getirmek için istemediği sürece, bu konudaki yabancı mesajlara izin verilmez. 
5.6. Karar kesindir ve temyize tabi değildir.
5.7. Kullanıcı yöneticiye veya bölümlere sorabilir. Yönetici, moderatör haklarının veya belirli bir kişinin yöneticisinin haklarından yoksun bırakılması konusunda bir anket oluşturur. 
6. Ana yönetici her zaman haklıdır, ana yöneticinin eylemleri tartışılmaz, ana yöneticinin kararları sohbetin yaratıcısı tarafından incelenebilir.

Linkedin Google+ Pinterest Whatsapp


Etiketler:

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?