Satışları artırmak için twitter’e güvenmemenizin 3 nedeni

serkan balcı     09-19-18     Genel     Satışları artırmak için twitter’e güvenmemenizin 3 nedeni

Dünya hızla dijital çağa ilerledikçe, birçok iş adamı, satışları artırmak için Twitter gibi sosyal medya platformlarına yöneliyor. Bu, sizi takip etmek için potansiyel müşterilerin yanı sıra mevcut müşterilerin şirket profillerini oluşturarak yapılır. Bu profiller, ürünler, promosyonlar, indirimler ve kamunun varlık hakkında bilmesi gereken diğer bilgileri tanıtmak için kullanılır. Ayrıca, işletme sahiplerinin müşterilerinin kendileri hakkında ne söylediklerini bilmeleri için geri bildirim yolları olarak kullanılırlar. Bu çoğu durumda işe yarasa da, satışları artırmak için Twitter’a güvenmemeniz gereken 3 neden şöyledir:
Yanlış türde takipçiler
Piyasada yer aldığınız mal ve hizmetleri bilmek için resmi iş sayfanıza uymak zorundadırlar. Twitter’daki üyeler, ilgilendikleri herhangi bir kişi veya kuruluşu takip edebilir. Bu, hedef pazar nişinize ait olmayan çok sayıda takipçiye ulaşabileceğiniz anlamına gelir. Özünde, sizi sitede takip edecekler, ancak pazarda sattığınız ürünleri bir sebepten ötürü satın almaya ikna edilmeyeceklerdir.
Sınırlı Etkileşim
Twitter sayfanızın işin başarısına katkıda bulunmasını istiyorsanız, takipçilerle etkileşim kurmak için zaman aramak önemlidir. Bu sadece tweet’lerin güncel olduğundan emin olarak yapılır. Bunlar, ilgili, ilginç bilgileri tasvir etmeli ve insanları iş için yararlı olacak belirli bir eyleme itecektir. İhmal edilen bir sayfa çalıştırırsanız, takipçileriniz gerçekten onlarla ilgilenmediğinizi düşünür. Bu tutum, sizden bir şey satın almaktan rahatsız olmayacakları bir işe transfer edilebilir, çünkü onlar için zamanınız yoktur.
Kötü şöhreti
İşinizin sözünü tutmamakla ilgili kötü bir şöhrete sahipseniz veya belirli bir müşteri kuruluşunuzla ilgili kötü bir tecrübeye sahipse; Twitter bu mesajı gerçekten hızlı bir şekilde yaymak için kullanılabilir. Tüm insanların yapması gereken, hoşnutsuz müşterinin duygularını yeniden tweet etmektir ve işiniz harabeye yönelir. Bu nedenle, site üzerindeki herkesin sizi susturamadan önce tüm hasar kontrol mekanizmalarını kullandığınızdan emin olmanız önemlidir. Ayrıca, diğer müşterileri kuruluşunuz hakkında uyarmak yerine, müşterilerin size övgü yapabilmeleri ve mağazanıza daha fazla müşteri sunabilmeleri için pazardaki en iyi hizmetleri sunmaya yardımcı olur.
İşinize yönelik satışları artırmak için Twitter’a güvenmeniz kadar, hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak diğer stratejileri de kullanmak önemlidir. Bu şekilde, bir tanesi işe yaramazsa, diğer yöntemi de kolaylıkla kullanabilirsiniz. Hızlı Twitter takipçileri satın al, böylece takip etmek için gerçek takipçileriniz var. Bu, işletmenizin alakalı kalmasını sağlar ve size karı maksimize etme ve uygun şekilde genişletme fırsatı sunar.

Linkedin Google+ Pinterest Whatsapp


Etiketler:

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?


Sohbet sohbet siteleri