Renk seçin:




Tatiller sırasında Müşteri Hizmetlerini yönetme

Tatiller sırasında Müşteri Hizmetlerini yönetme
sohbet

SLm Saygı deger sohbetalem.com.tr kullanıcılarımız Bugünün blog yazısı, işletmelerin yoğun tatil alışveriş sezonunda çalışanların işe zamanlarını dengelemek için nasıl hazırlanabileceğini paylaşan Olark kullanıcısı Timesheets.com’tan geliyor …

Tebrikler – Siyah Cuma ve Siber Pazartesi sona erdi! Ama bildiğiniz gibi, henüz tatil alışveriş sezonunda bitmedi. Ürdün Vidra’nın son Olark tatil e-ticaret web seminerinde
söylediği gibi:

“Homage’daki müşteri etkileşimi hacmi, Black Friday’ten başlayarak yükseliyor ve Noel’de ve Noel’den sonra da yüksek getiri ve getirilerle devam ediyor.”

Tatiller sırasında Müşteri Hizmetlerine nasıl personel açılır – çalışanlar tatil zamanı kullanmak isteyince zor olabilir. Müşteri etkileşimlerindeki bu sürekli artış, personel personelini bir sonraki aya zorlu hale getirir. Çoğu çalışan tatillerini arkadaşlarınızla ve ailenizle geçirmek için tatil geçirmek istiyor ve tatil yapan kişilere yardımcı olmak için ideal olanlardan daha az personelle işletmeler bırakıyor.
Bu, hem tuğla-harç hem de çevrimiçi mağazalar için bir zorluktur Müşteri Hizmetleri, satışları kolaylaştırmak ve teknik sorunları yönetmek açısından kritik öneme sahiptir. Telefonlara cevap vermek veya sohbetlere ve e-postalara yanıt vermek için kimse yoksa, bir şirket yeni ve mevcut müşterileri kaybedebilir.

İyi haber, işletmelerin tamamen kapanmasına gerek yok. Aslında, bazı planlamayla büyük bir çoğunluğu muhtemelen tam bir personel programı tutmadan geçinebilirler.

Küçük bir planlama ve esneklikle hem müşteriyi hem çalışanı mutlu etmek için düzenlemeler yapılabilir.

Müşterilerin kendi kendine hizmet etmesini kolaylaştırın

Tatillerde azalan destek saatlerine geçiyorsanız, müşterilerinizin kendi ihtiyaç duydukları cevapları bulmasının kolay olduğundan emin olun.

Öncelikle çevrimiçi bilgi tabanı materyallerinin güncel olduğundan emin olun. Ardından, müşteri etkileşimlerinin çoğunluğunun gerçekleştiği yerleri belirleyin ve 1.) planlanan kısaltılmış desteğin bir hatırlatıcısı ekleyin; Ve 2.) Sıkça Sorulan Sorulara hızlı bağlantılar ve sıklıkla talep edilen yardım dokümanları.

Yardım merkezi dokümantasyonuna bağlantılar ekleyecek yaygın yerler şunları içerir:

Uygulama içi bildirimler
Çevrimdışı sohbet mesajları
E-posta imzaları
Tatil günlerinde Destek bölümüne nasıl ulaşacağınıza dair bir Olark blog yazısı gibi bir blog yazısı
[DAHA FAZLA BİLGİ: Bir Olark offline mesajına tıklanabilir bağlantılar nasıl eklenir.]

Doğru iletişim seviyesiyle, müşterileriniz genellikle ekibinizin tatilleri kutlaması gerçeğine olumlu yanıt verir ve ihtiyaç duydukları bilgileri bulmak için biraz ekstra kazma yapar. Bu, müşterinizin parçası üzerinde biraz ekstra bir çalışma anlamına gelse de, ziyaretçilerinize mevcut destek dokümanlarınızla tanışmak ve gelecekte kendi kendinize hizmet vermek için daha kolay hale getirmek için ek bir fayda sağlar – müşterileriniz için bir ‘kazan-kazan’ Ve Hizmet / Destek ekibiniz.

Müşterileri önceden bilgilendirin

İşletme sahipleri tatil günlerinin öncesinde müşterilere proaktif bir şekilde ulaşmalı ve tatil saatleri hakkında bilgi vermelidirler. Tatil memurları, tatil süresince desteğin sınırlı olabileceğini biliyor, ancak cevaplanması gereken acil sorulara hala sahip olabilirler.

Kaçırılan beklentilerin geri tepmesinin önüne geçmek için işletmeler, tatillerinde destek planının ne olacağını ve soruların nasıl cevaplanacağını müşterilerine bildirmek konusunda proaktif olmalıdır. Bunu yapmak, karışıklığı ortadan kaldıracak ve hayal kırıklığını azaltacak ve Müşteri Hizmet ekibinizin işini kolaylaştıracaktır (az öfkeli müşteriler onlara verebileceğiniz en iyi hediye!)

Bunu yapmanın bazı yolları:

Sohbet kutunuza özelleştirilmiş bir çevrimdışı mesaj ekleyin
Uygulama içi bildirimler ekleyin, böylece bir müşteri oturum açtığında tatil saatleri hatırlatılır.
Müşteriler Interaktif Sesli Yanıt (IVR) sisteminize başlamadan önce tatilinize özel bir telefon mesajı hazırlayın
Müşterilere günlük olarak hatırlatmak için sosyal medya kanallarını kullanın
Yardım belgelerinize bir bağlantı ile iletişim sayfanıza tatil temalı bir rozet ekleyin
Azalan bir tatil programına geçmeden önce müşterilerinize e-posta ile bildirin, böylece ekibinize nasıl ulaşacaklarını çok iyi bildiklerini
Personelinizi planlayın

Müşterilerinize tatillerinde işinize nasıl erişebileceklerini bildirdikten veya kendilerine yardımcı olduktan sonra, değiştirilen zaman planınızı oluşturmaya çalışmanız gerekir.

Çalışanlarınız zamanlarını taleplerden geri gönderiyorsa, önceden bir zamanlama yapmış olabilirsiniz. Eğer öyleyse – sana iyi geldi!

Aksi takdirde, tatilleriniz için planınızı bir hafta veya iki saat öncesinde oluşturmaya başlamak tamamen yönetilebilir. Çalışanlara yaklaşan tatiller hakkında ve ne kadar tatil zamanı bulunduğunu öğrenmek için nasıl kontrol edebileceklerini hatırlatarak başlayın.

Ardından, tatil sezonunda çalışmak için sahip oldukları seçeneklerin neler olduğunu özetleyin:

İki veya daha fazla ücret ödemesi
Yarım günlük vardiya
Ev değişikliklerinden çalışma
Çağrı vardiyaları
Açık bir iletişim kurmak bir tatil programı belirlemek için hayati önem taşımaktadır, bu nedenle, herkese tatil yapmayı planlamış mı diye sor ve herkesin cevaplarını aldığından emin ol. Vardiya ödemeyi teklif eden insan sayısına şaşıracaksınız! Bazıları için tatille uğraşma fikri aslında oldukça cazip.

Hâlâ kısa hanisin

Yorumlar
Tatiller sırasında Müşteri Hizmetlerini yönetme Konusuna 1 Yorum Yapıldı
  1. avatar Sssss dedi ki:

    Guzel olmus

Etiketler:

Chat Sohbet Odaları Omegla Sitesi Sohbet Sayfa başına git
sohbet sohbet odaları sohbet odaları sohbet odaları http://www.allwatchsites.com http://www.allsciencesites.comhttp://www.allfinancesites.comhttp://www.allbridesites.comhttp://www.allsportsites.comhttp://www.allmotorcyclesites.comhttp://www.allautomobilesites.comhttp://www.alljewelrysites.comhttp://www.allphotosites.comhttp://www.allfamilysites.comhttp://www.allcomputersites.comhttp://www.alltravelingsites.comhttp://www.allelearningsites.comhttp://www.allmensites.comhttp://www.allpoliticsites.comTop Wallpaper SitesTop Wallpaper Siteshttp://www.topcraftsites.euhttp://www.topdivingsites.nethttp://www.topmilitarysites.nethttp://www.topweddingsites.euTop Marketing Siteshttp://www.allgreensites.comhttp://www.allmarketingsites.comhttp://www.allscubadivingsites.comhttp://www.allgardeningsites.comhttp://www.allcelebritysites.comhttp://www.allwomensites.comhttp://www.allwritingsites.comhttp://www.allcraftsites.com http://www.topanimalsites.netTop Cooking Siteshttp://www.topfashionsites.nethttp://www.topaviationsites.nethttp://www.tophealthsites.net TOPlist