Renk seçin:




günlük bazda stresle başa çıkma için ipuçları

günlük bazda stresle başa çıkma için ipuçları
sohbet

stres kaçınılmazdır, ama başa çıkmak için mücadele ediyoruz eğer bunalmış ve yorgun hissetme, yanı sıra sağlık üzerindeki otoyol alarak bırakabilir. Neyse ki, sen daha iyi yönetmenize yardımcı olacak yaşam için yapabileceğiniz kolay değişiklikler vardır.

MERHABA! Çevrimiçi stresi yönetmek için onu top ipuçları bulmak için Moddershall Oaks Spa Direktörü Penny Hollanda ile özel yakaladı …

stress4-a

 

Stresi yönetmek kolay yolu vardır

Stres yollardan birçok farklı türlü hepimizi etkileyebilir

Bu kişisel olarak sizin için etkili bir şey tanımlamak önemlidir. Bütün gün masa başında oturup, bu etkin olması için yollar bulmak için önemlidir. o da stres veya anksiyete duyguları azaltmaya yardımcı olur, beyin hücrelerinin büyümesini ve çoğalmasını uyaran bir kimyasal üretir olarak hareket, zihin için ilaç.

10 dakika bir sadece oturup gün ve daydream bulma deneyin deneyin,  sohbet

Biz günlük hayatı dikkat çıkarmak ve beynimiz bize, konuşmak, hareket ve çalışmaları yemek yardımcı alanları kapatmak için izin verdiğinizde, biz o zaman bilgelik yepyeni bir seviyeye erişebilir.

başkalarına konuşmak korkmayın

sorunlarınızı paylaşmak tabiri caizse ‘yükü rahatlatmak’ zihinsel yardımcı olabilir. sessizlik içinde acı daha kötü bir şey yoktur. Arkadaşlarınızın ve ailenizin öncelikleri yeniden gözden ve yönetimi stres katkıda yardımcı olabilir. Asla sizin için önemli olan kişilerle gerçek kaliteli zaman hafife.

 

Stres bunalmış ve yorgun hissetmenize sebep olur

hiç değil çok yapıyor zaman tahsis bizim refah için büyük önem taşıyor

bu bir manzaraya bakan ya da sessiz bir yerde dışarı bir süre için kendinizi tedavi, bir kitap okuma olsun, fark inanılmaz hissediyorum nasıl yapabilirsiniz. Sağlıklı faaliyetlerde bulunmakla uyku doğru miktarda almak ve perspektif sorunları koymak yardımcı ve stresli duygular sadece birkaç hafta içinde çökmek izin verebilir dengeli yemek yeme.

Nefes önemlidir

basit bir şey üzerinde yoğunlaşarak aslında yararsızdır düşünce ve kendimizi stresli durumlarla karşı karşıya bulduğunda aklımızı girmek duyguların beyin temizlemek yardımcı olacaktır. , Ayakta iken, otururken ya da yatarken olsun, olabildiğince kendinizi rahat yapmayı deneyin. senin bacaklar düz olalım, ya da ayaklarınız yere düz basacak şekilde dizlerinizi bükün. 3 saniye boyunca düzenli olarak her seferinde tekrar, ağzınızdan burnunuzdan ve dışarı derin bir nefes al. Aklını dolaşmasına izin değil unutmayın!

bazı gıdaların sakınmak

düşünmek yüksek kalorili, yüksek yağlı ve yüksek şeker gıdalar – – bu sakınmak bazı gıdalar vardır açıktır iken sizi şaşırtabilir ki bazı vardır. Meyve suyu tam yağlı kok gibi şeker benzer bir miktarda içerir ve bazı granola barlar beyaz ekmek daha kan şekeri düzeyleri daha yüksek bir etkiye sahiptir. Şeker size enerji geçici bir artış verebilir, ama bu duygu kısa ömürlü olacaktır, çünkü en kısa sürede kan şekeri düzeyleri tekrar yorgun hissetmeye başlayacağız, bırakın.

stres ipuçları

uyumadan önce dizüstü bilgisayar veya tablet oluyor kaçının

kafeinsiz kahve geçin

Hala kafein isabet olmadan tadını çıkarabilirsiniz. Tabii ki aşırıya kaçmadan her şeyi var Tamam, bu yüzden haftada bir kez anlayışlı bir kahve veya çay için kendinizi sınırlamak ve diğer altı gün boyunca de-caff gidiş önermek. Bu akıllıca enerji o tell-tale dalgalanmalar olmadan günlük kafein düzeltme için beyninizi kandırmak ve düzenli gün boyunca yaşayabilirsiniz uyanıklığı olacaktır.

takviminize bir hatırlatıcı ayarlamak

o-de yığılmayı masanızda ya da bir fincan çay yapmak için sadece beş dakika bile olsa, kendinizi bir mola için izin verin. Her gün tutarlı bir rutin kalarak olsun daha iyi bir mola için izin verecektir, uyanma e-postalarınızı kontrol, köpeğin yürürken ya da bir banyo sahip, ‘yapılacaklar’ listesinde size her öğenin zaman belirli bir miktarda tahsis olmak günün kadar, böylece ortaya çıkmasını durumlar bu ‘güverte üzerindeki tüm eller’ kaçınarak.

yatmadan iki saat içinde TV, dizüstü bilgisayar veya telefon kaçının

Bu Fikrinizi düzgün kapatmak için bir şans verecektir. elektronik cihazların parlak ekranlar da uyku kalitemizi düşürür vücudumuzun ritmini bozar. Hiçbir koşulda yatmadan önce iş e-postaları kontrol etmelisiniz!

Yorumlar
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Etiketler:

Chat Sohbet Odaları Omegla Sitesi Sohbet Sayfa başına git
sohbet sohbet odaları sohbet odaları sohbet odaları sohbet